خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

دود کمبود نیروی انسانی و کم کاری مدیران  به چشم مردم خواهد رفت

همدان-فرماندار نهاوند گفت: شرایط فعلی در بحث تامین نشدن بازرس مطلوب نيست و دود کمبود نیروی انسانی و کم کاری مدیران  به چشم مردم خواهد رفت.
کد خبر: ۹۴۶۷۰۰۲
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغم احمدوند در جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان نهاوند اظهار کرد: تنظیم بازار زمانی ارزشمند است که نتیجه آن را در کف بازار ببینیم.

وی با اشاره به بی عدالتی در بازار و تنظیم نبودن قیمت‌ها گفت: مردم با بی عدالتی در بازار و بی‌نظمی در قیمت‌ها در بازار کنار نمی‌آیند و وظیفه مسئولین است که بر تنظیم بازار نظارت داشته باشند.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: مردم در شرایط اقتصادی خوبی به سر نمی‌برند و تنظیم بازار کمک شایانی به مردم خواهد کرد و باید بر بازار نظارت داشت و اگر نظارت و بازرسی نباشد تنظیم بازار به مشکل بر می‌خورد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های متولی در بحث نظارت بر بازار موظف هستند دقیق بر بازار و قیمت‌ها نظارت داشته باشند، افزود: دستگاه‌های متولی با معرفی بازرسین گشت‌های مشترک خود (جهاد، اصناف، صمت، تعزیرات) را افزایش دهند و معاونت عمران و برنامه ریزی نیز موظف است بازرسی‌ها را زمانبندی و ساماندهی کند.

احمدوند اظهار کرد: شرایط فعلی در بحث تامین نشدن بازرس مطلوب نیست و دود کمبود نیروی انسانی و کم کاری مدیران  به چشم مردم خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه بازار نباید تحت تاثیر کار‌های دیگر قرار گیرد و مردم بی عدالتی در بازار را بر نمی‌تابند، در ادامه در خصوص توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان بیان کرد: در یک ماه اخیر با توجه به نوسان قیمت مرغ، ۹۰ تن مرغ منجمد با قیمت کیلویی ۴۷ هزار تومان در سطح شهرستان توزیع شده است.

فرماندار نهاوند افزود: به زودی  ۱۴.۵ تن شکر تنظیم بازار به زودی در شهرستان توزیع خواهد شد که نحوه توزیع آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در حوزه آرد و نان گفت: در حال حاضر ۲۰۷ نانوایی در سطح شهرستان از صبح تا غروب مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

احمدوند با تاکید بر تقویت و نظارت بر نانوایی‌ها تصریح کرد: با توجه به اینکه آرد نهاوند بالاترین درصد گلوتن را دارا است، بهترین نوع آرد در سطح استان همدان بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه خرید نان باید با کارت عابر انجام شود، اظهار داشت: مردم برای خرید نان از کارت عابر خود استفاده کنند در غیر این صورت سهمیه آرد شهرستان کم خواهد شد و با کمبود آرد و نان در شهرستان مواجه خواهیم شد.

فرماندار نهاوند خطاب به مسئولین آرد و نان شهرستان گفت: نانوایان ما در بحث آرد نباید مشکلی داشته باشند و سهمیه آرد نهاوند باید مشخص شود و مازاد آن به شهرستان‌های دیگر ارسال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات